BootLoader STM32

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Březen 20 19:56:41 CET 2014

Zdravím,

pořídil jsem si na hraní desku s STM32F103 (http://wiccoo.com/stm32/index.html).
Má to na sobě převodník USB-UART, připojený na PA9,PA10 a tedy použitelný
pro i nahrání programu pomocí vestavěného bootloaderu (je tam i tlačítko pro aktivaci Boot0 vstupu).

Bootloader aktivuju (tedy předpokládám, když se po resetu se stisknutým tlačítkem Boot0 demo program nerozjede).Bohužel se mi nepodařilo s bootloaderem spojit, zkoušel jsem FlashBootDemonstrator.
Poté dle AN2606 i navázat komunikaci s bootloaderem posláním znaku "0x7F" z terminálu a žádná odpověď.
Kouknul jsem i osciloskopem na PA10 (ok - přes USB-Uart převodník to projde),
ale na PA9 žádná odezva (je stále ve vysoké impedanci).

Nemáte tušení, kde by mohl být ještě problém

Díky

Martin Locker