Re: cinovaci lazen - miska s roztavenou pajkou

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Čtvrtek Březen 20 11:11:35 CET 2014

>A tohle by nevyhovovalo?
http://hadex.cz/_02cinovacilaz-pajeci-technika-a-chemikalie-cinovaci-lazne/

diky, na vyzkouseni by to bylo fajn za tuhle cenu, akorat se bojim, aby dabel nebyl jako obvykle v detailech a kvuli mizerne regulaci teploty nebo ja nevim cemu me to neodradilo od toho to pouzivat, nevim jestli bych pak nasel silu koupit nejaky lepsi...

>Ono mozna hodne taky zalezi na pouzitem dratu. "Samopojitelne" draty z http://www.cuprum.cz/

pouzivat samopajitelne draty na motani vykonovych veci mi neprijde jako idealni. i kdyz ty prvky neprovozujeme pri 100 stupnich, tak bych radeji pouzival kvalitni draty s vyssi teplotni i mechanickou odolnosti.. treba na belden dratech co tu mam pisou ze odizolovani by melo probehnout pri 400 stupnich.

P.