cinovaci lazen - miska s roztavenou pajkou

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Březen 20 09:46:03 CET 2014

Ono mozna hodne taky zalezi na pouzitem dratu. "Samopojitelne" draty z
http://www.cuprum.cz/ jdou i bez oskrabani relativne slusne pajkou (s
durazem na relativne - chce to vyzsi teplotu a vykon nebo tepelnou kapacitu
hrotu).
Co se tyka tygliku - treba neco jako
http://dx.com/p/150w-temperature-controlled-soldering-pot-blue-golden-220v-48761?
Na DX i eBay je jich hromada (soldering pot), kvalitu/pouzitelnost nemohu
posoudit, jelikoz nevlastnim:)
Marek