RE: Zaměřování s moduly 433Mhz

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Březen 19 13:42:03 CET 2014

Mrknete na net, zkuste neco jako "rtlsdr", "RTL2832" nebo "FUNcube".
Vetsinou jde bud o lacine DVBT dongly, nebo o specialni SDR dongly. Kolem je
obvykle vetsi grupa nadsencu, kteri si s tim umeji dost vyblbnout. Naklady
jsou opravdu mizive, takze experimentum nic nebrani. JM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Wednesday, March 19, 2014 12:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zaměřování s moduly 433Mhz

Zdravím,

myslím že to rušení rozhodně nebylo od radioamatéra - ten nemá nepřetržitě
zaklíčováno.

To bylo asi něco ze zrcadlových kmitočtů jak o tom píše Jaroslav Meduna.
Bohužel nic ze sofistikovaných přístrojů nemám,  proto se ptám tady, jestli
okolní ví o nějakém souvislém rušení na pásmu a nebo to byl můj fantom.
Použitý přijímač je údajně z lepších - superhet:
http://dx.com/p/cr9aw1n1-super-heterodyne-rf-wireless-receiver-module-151057
#.Uyl9wd8ecbY

Petr