OT RE: Zaměřování s moduly 433Mhz

Vladimír Franěk franek na skip.cz
Středa Březen 19 11:22:06 CET 2014

Zdravím, taky si přisadím, před cca 4 lety si v sousedním rodinném domku
pořídili plazmovou TV. Po jejím zapnutí mám prakticky
nepoužitelné celé pásmo krátkých vln a část středních vln (vrčení s maximy
po cca 170 kHz) Byli to měřit z ČTÚ a výsledek ?
 "Žádná česká stanice není  rušena tak, aby byl znemožněn její příjem"
tečka.    Vladimír

>To je bohužel smutná realita dnešních dní. Já když doma otáčím anténou na
144MHz mění se mi (širokopásmový) šum o nějakých 15dB. Ten šum >se objevil
asi před 6ti lety a od té doby je tam trvale. Kde jsou časy kdy jsem doma i
něco slyšel... Širokopásmová rušení jsou zcela běžná. Záznějů >je tolik že
pomalu nejde najít volný kmitočet.