Schema zapojenia stacionarneho zavitorezu PROMA ZPM 50

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Březen 17 15:12:50 CET 2014

Cina, ale vyzera, ze ku cine niekto bastlil slapaci spinac a uplne to
po*****

Mam cinsku zvaracku Jasic, ale tam je uplne vsetko krasne spravene,
vyviazane, upevnene, ...

Ten navod mam, ale schema v nom je uplne zla. Motor by bol vzdy zapnuty
a vyberalo by sa, ktorym prepinacim kontaktom sa vyrobi skrat ;-)
namiesto zmeny smeru. Blok okolo KM je u mna 5 vyvodova plastova kocka,
nie 7 ako na scheme. V mojom navode je kapitola 14 dokonca schema
ovladania pasovej pily...

V mojom kuse je motor s pomocnou fazou a kondenzatorom, takze 4 vyvody,
nie 2, prepinac je otocny , nie koliskovy ako v navode..., v prepinaci
su zapojene vsetky vyvody motora...

Budem asi musiet zmerat v ktorej polohe su ktore poly zopnute, je tam 12
svoriek, teda 6 spinacov. Skresleniu sa asi nevyhnem...

Mam este jeden anglicky navod, ale moje zapojenie sa nepodoba ani tomu...

Dodo