Schema zapojenia stacionarneho zavitorezu PROMA ZPM 50

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Březen 17 13:28:36 CET 2014

Nema niekto %SUBJ% ?

Je to zatial jedno z najhorsich zariadeni po stranke elektrickeho
zapojenia, co som mal v rukach...

Aspon perlicky:
Ukostrenie ma svoju OZNACENU svorku na liatinovom tele, ale nepripojenu,
hlavny vypinac a total stop su premostene slapkou...
ovladanie spinacmi zapni/vypni nefunkcne, ovladanie rele az za spinacimi
kontaktami rele,
jedna zo skrutiek upevnenia motora uplne volna, zaskrutkovana nakrivo
tak, ze strhava zavit, ale motor nedrzi...
zo zariadenia na slapku ide 4 zilovy kabel, Zlto/zelena je samozrejme
privod fazy na kontakty v slapke, kovova slapka nepripojena na PE,...
atd.
Vcera som tomu venoval asi 40 min a musel som odist, lebo mi bolo na grc
z toho, co som videl.

Zariadenie bolo kupene NOVE a nejavi znamky pouzivania.

Pred tym, nez sa k tomu za 3 hodiny vratim, a pokusim sa skreslit to ako
je to teraz, by som rad videl, ako by to pripadne malo byt...

Alebo budem musiet cele prerobit na nieco kulturnejsie, co sa odvazim
nechat chlapom v dielni, aby s tym pracovali...
Toto zatial vyhrava sutaz o odtrhnute prsty/zasah elektrickym prudom.

Dodo