OT: SMART u nového NTB

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Březen 16 21:28:04 CET 2014

Zdravím,
  děkuji za info. Možnosti vrácení nejspíše využijeme i my.
  Ne kvůli tomu disku, ale kvůli tomu, že na to prakticky nejde nainstalovat
rozumně Linux. Resp. jde, o to nic, ale nefunguje 3D akcelerace. Problém je,
že systém vidí jen grafickou kartu Intel, ačkoliv je tam i NVidia. Tu ovšem
třeba i lspci nevypíše jako "VGA adapter", ale jen jako "3D accelerator".
Ňěco jsem o tom četl a zdá se, že ta Intel grafárna (přímo v CPU) je tam
"hlavní" a jediná a když aplikace chce 3D akceleraci, tak požadavky přes ni
přecházejí do té Nvidie, ta to vyřídí a vrátí zpět tomu Intelu, který to
fyzicky nakreslí. No a to jsme prostě v Linuxu nerozchodili, jakž-takž to
běželo s ovladačem nouveau (opensource), jenže tohle má být gamesnický
notebook a chce to tam tvrdě dát ten proprietární driver přímo od Nokie.
  Takže, než to půjde zpět do prodejny - nerozchodil to tu náhodou někdo ?
  Zdraví Pavel