Farnell - odfiltrovani USA

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Březen 16 09:30:09 CET 2014

Dik, ale ja by to potreboval k soucasnemu parametrickemu hledani a tam tuto
moznost nevidim nikde (ani prechod na "pokrocilou" verzi). Proste naklikam
si, ze chci keramicke SMD 0805 a 1206 z materialu X7R nebo X5R na minimalne
35V a kapacitou 10uF. Vypadne na mne hromada moznosti, ze kterych je
naprosta vetsina nepouzitelna (nebo tisice kusu nebo USA)
A nejde jen o "drobne pasiva", ale treba podobne jsem resil u ADC, EEPROM...
Marek