OT: Instalační CD TOPO 50 v 3.0 nebo 3.1

Neděle Březen 16 08:49:23 CET 2014

Dobrý ránko,

     po reinstalaci systému jsem se si chtěla nainstalovat mapu TOPO 50
v 3.0 kteroužto mám ke své GPS navigaci. Jenže jsem zjistila, že
instalační CD je již nefunkční, protože jej žádná z mých mechanik
nepřečte. A když už něco málo ano, tak se program stejně kousne a je
schopen složit celý operační systém. Je vidět, že zase jednou někdo
šetřil na nesprávném místě. Podle všeho to vypadá na vypálené CD, ačkoli
se jinak tváří velmi profesionálně.

     Hledáním na webu jsem obsah tohoto CD nenašla. Sice pár odkazů
existuje, ale stránky Garminu jsou již trochu jiné a tak je to
nedostupné. Přímo na stránkách Garminu nacházím jen aktualizaci na verzi
4 o které sice do budoucna uvažuji, ale momentálně se mi to jaksi nehodí.

     Nemá náhodou někdo toto CD doma, nebo nevíte, kde se dá obsah
splašit? Předpokládám, že obsah bude všude stejný, liší se jen číslo na
krabičce, které se pak zadává při registraci mapy.

     Případně další otázka, existuje nějaké Free řešení pro mapy a
nahrávání map do Garmina eTrex Legend? Vím, je to postarší stroj, ale
zatím dobře funguje, tak není třeba jej vyřazovat. Ačkoli citlivost
přijímače rozhodně není ideální.

     Děkuji za postrčení

     Saša Svobodová