datasheet k LCD displeji

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Sobota Březen 15 21:41:05 CET 2014

Dobrý večer,

chtěl bych Vás požádat o pomoc (po několika hodinovém surfování po
Intenetu) s identifkací řadiče v LCD displeji.
LCD displej není dotykový a má uhlopříčku 2.5", rozlišení 320x240 a
signály jsou vyvedené na jednořadém plochém kabelu pro FPC konektor s 36
piny. Na zadní plastové straně displeje jsou 3 pady ve tvaru čtverce,
tipuji pro napájení bílého LED podsvícení. Na spodní plastové straně je
napsáno 13GPO970P100-1 a na vrchní straně na kovovém okraji je TB17315A0
1816

Zkoušel jsem google, obvyklé globální eshopy (tme, farnell atd.), weby
specializující se na LCD např.
http://search.massintegrated.com
http://www.panelook.com/
, v nouzi nejvyšší i ruský yandex.ru, ale neměl jsem štěstí.

Neměl někdo tu čest s tímto displejem a neměl by tip, kde bych mohl
ještě datasheet hledat?

Děkuji za případné informace.
mpap