Domaci automatizace: odecet elektomeru, vodomeru a plynomeru

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Březen 15 20:33:36 CET 2014

Ja mam plynomer, ktery dava pulzy. Stejne tak elektromer ma svorky na
pulzy. Delaji se i vodomery... Ten jeste nemam.
Akorat teda ja mam vsechno mereni podruzne ve vlastni rezii, protoze je to
barak s dvema byty a pro dodavatele se tvarime jako jedno odberne misto.
Prilepit si na elektromer by nemel byt problem. Nebude porusena plomba,
chod to neovlivni, tak proc by to mel byt problem. Plynomer by se vymenit
mohl dat, ale asi je neukecate... Vodomer to same. Zkuste se poptat, treba
by vymenu povolili, ale neco to bude stat.

PK