RE: Inteligentní dům

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Sobota Březen 15 17:18:19 CET 2014

V tomto pripade doporucuji jako prvni odstranit anteni rozovdy a klasicke
telefoni vedeni.
O system jako takovy nemam duvod se bat, je uvnitr domu.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158