prokovy

Čtvrtek Březen 13 20:04:29 CET 2014

Tak jsem to asi spatne pojmenoval, pardon. At se to jmenuje jak chce, jde mi
o jednoduchy doma proveditelny postup spolehliveho propojeni medene cesty na
horni a spodni strane desky :-)

Nikdy jsem to sam nedelal, tak si to neumim predstavit. Myslel jsem na
postup typu kydnout kousek jakesi hmoty na desku, sterkou natlacit do der,
strcit do male pece (zdrobnelinu radsi bez hacku psat nebudu) a zapnout a
pak uz to je hotove... Klidne at ta via neni duta, o to mensi dira to muze
byt.

D.O.