[OT] [reklama] Bezva firma pro nakup chemie v Brne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 13 19:34:45 CET 2014

Potrebuju pro jeden pokus trochu chloridu zeleziteho, ve kterem
normalne neleptam. Kdyz jsem se dival na ceny v GM a GESu, tak
jsem byl neprijemne prekvapen cenou, 1/2 litru stojí kolem 90 Kc.
Az jsem zacal zvazovat, ze si ho na prvni pokus trochu vyrobim
ze rzi a kyseliny chlorovodikove.

Pak jsem ale nasel tuhle firmu:
http://www.fima-brno.cz/cz/index.php/page/26.html
Musim rict, ze uz dlouho jsem nemel z nejakeho nakupovani tak
bezva pocit. Pan majitel je vedec+praktik ze stare skoly, ktery
tomu, co prodava, opravdu rozumi do hloubky. Moc dobre jsem
si s nim pokecal.
Ma to v hale po nejake byvale fabrice, pred tim velke parkoviste,
proste parada.
A cena 35 Kc/kg za tekuty chlorid zelezity a 50 Kc/litr isopropanolu
(vse s DPH) jsou skvele. Kdybych to mel jak odvezt (byl jsem tam na kole),
tak bych rovnou vzal toho chloridu 5l kanystr, pak je cena jeste zajimavejsi.

Tuhle firmu teda skutecne muzu bez obav doporucit.

Petr Labaj