dalsi co chcu tlacit plosaky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 13 17:19:53 CET 2014

On Thu, 13 Mar 2014, Jan Waclawek wrote:

> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-November/406099.html
> http://www.radio.ru/arhiv/2011/2/V/11e658f901f28f5d0301dfd4d3578ecb.shtml
> http://www.radioman-portal.ru/pages/1665/
>
> Tlac vodivych ciest priamo na substrat je o koze, tlac masky priamo na med
> za ucelom nasledneho chemickeho spracovania je o voze, pan kolega. I ked
> musim uznat, ze je to zaujimave.

No zajimave to je ale ta technologie je znacne komplikovana. Napred se
musi nanest na PCB zelatina vhodne koncentrace a tloustky. Po zaschnuti
se na ni tiskne motiv inkoustovkou (jako na CDcka) a iknoust pak rozpusti
tu zelatinu. Ta se pak poprasi tonerem ktery se nalepi na mista ktera jsou
navlhla od inkoustu, zbytek se po zaschnuti musi odstranit. A pak se to
zapeka s tim ze toner se ma pripect na PCB.

Proti tomu je positiv jednoducha cesta :-)