CCD cidlo ze skeneru

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Březen 13 09:58:33 CET 2014

JJ, Octave je to, co jsem myslel a nemohl si vzpomenout.
Právě Mathematica má úžasný Import/Export a umí formáty, které možná ještě ani neexistují :-)))

A pak z toho vybrat jednu řádku pixelů a interaktivně jezdit kurzorem a dívat se na hodnotu (klidně i na vykresleném grafu) je otázka odhadem tak 3-5 řádků kódu.

Jakub Šerých