CCD cidlo ze skeneru

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Čtvrtek Březen 13 05:01:13 CET 2014

Minimalne v CameraRAW ve fotokramu. Vyfotim sedou v danem osvetleni a kam ukazu kurzorem vidim jednotlive RGB a krom toho i histogram....
Je to ono??

S pozdravem Raven

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, March 13, 2014 2:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: CCD cidlo ze skeneru

Foťák s RAWem mám, jen nevím, kde sebrat program, abych mohl přejíždět kurzorem po obrázku a někde mi to ukazovalo číslo. Pokud o něčem takovém víte, moc by se mi o hodilo.
Anděl

Takze zbyva dvoji expozice na odecteni pozadi, pripadne prumerovani.

Jinak dalsi velmi linearni, nizkosumove a posledni dobou i celkem financne dostupne reseni je fotak s RAWem.

ZdraviM.