OT: Elektro odpad

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 12 18:06:05 CET 2014

 12.3.2014, 17:53:43

Mate pravdu ze oxiduje vsechno, ale to Fe, trebaze pocinovane bude asi
haklivejsi, obzvlast kdyz na PCB je Cu (magneticke PCB zatim snad
nedela ani cinan, i kdyz se obavam, ze i toho se doziju).
Druha vec je vykonova zatizitelnost, chlazeni pres Fe vyvody bude
urcite horsi nez pres Cu.
No a nejhorsi je ta rezistivita. 1/4W R ma vyvody 0,5mm. Pri delce 2 x
1 cm mi to vychazi na 0,0018 R u Cu ale uz 0,011 pro Fe. Pro R 1k je to
jiste zanedbatelne, ale 1k kupuju v GM, od cinana jsem objednaval 0R1
kde uz to dela vice nez 10%.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz