OT: Elektro odpad

Na magnetických vývodech rezistorů nevidím z hlediska elektrické vodivosti
nic špatného - pokud má odpor 1k, tak je jedno, jestli nožičky jsou z lépe
vodivé mědi nebo z hůře vodivého železa/niklu/apod. Z hlediska mechanických
vlastností - musí to být měkké a ohebné. Z hlediska nějaké chemické
odolnosti, i kdyby to bylo železo, tak snad nebude bez povrchové úpravy,
stejně tak i ta měď. V nějakém vlhkém nebo kyselém prostředí bude trpět
železo i měď, resp. bude trpět celá deska.

P.K.