CCD cidlo ze skeneru

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Březen 11 18:47:13 CET 2014

> vyhazuju tiskárnu HP photosmart C4680 a když čtu o těch odpadech, je mi
> líto vyhodit jí v celku. Když vyndám čidlo ze skeneru a vymyslel bych
> pro něj využití :-) dá se někde zjistit jak ho zapojit - co k řízení
> potřebuje a co z něj leze?

S CCD jsem si loni touhle dobou dost hral. V zasade se hodi mit
(pokudmozno puvodni) zdroj tech 3 DC napeti a nejlip i puvodni budic. Ten
se pak da krmit, v pripade linearniho CCD velmi jednoduchymi, prubehy,
generovanymi jakoukoli logikou. Pouzival jsem FPGA, ale vetsina casovani
neni nijak kriticka, vzdor nekterym rozsirenym bludum.

Tady jsou nektere z mych mezivysledku:
http://rtime.felk.cvut.cz/~pecam1/ccd/

Delal jsem tam s nabojem ruzne hovadiny -- posouval nahoru, dolu, delal
vicenasobnou expozici (neplest s vicenasobnym vyctenim).

Zel nemam ted cas (ani) na blbosti, tak to nepokracuje, ale kdo vi, treba
jednoho dne se k tomu zas dostanu...

ZdraviM.P.

Daląí informace o konferenci Hw-list