OT: Elektro odpad

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Březen 10 21:19:01 CET 2014

Dobrý den,

K nám jezdí pro elektroodpad REMA. Co jsem se bavil s řidičem, tak to
rozebírají na jednotlivé materiály - železo, měď, plast, sklo, atd.
Desky s elektronikou rozemelou na prach, a nějak chemicky z toho
dostávají zlato. Zisk mají z toho, že prodají kovy k dalšímu zpracování
+ mají peníze od státu z recyklačních poplatků. Každopádně je to prý
DOST výdělečné. Jediné, z čeho nemají radost je spousta plastů + toneru
v kopírkách (většina našeho elektroodpadu jsou kopírky). Ale zase toho
od nás odvážejí tak 700-800kg najednou, takže to skousnou, a občas jim
tam přihodíme i nějaké zářivky apod. ;-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora