OT RE: Thunderbird

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Březen 10 13:06:34 CET 2014

Když už se bavíme o TB drze se přiživím. Používám ho už léta a jsem s ním spokojen. Ate teď při nějaké aktualizaci získal "vlastnost" která mě irituje. Ve složce doručená pošta mám podsložky do kterých přesypávám (třídím) maily např. z konferencí, různých důležitých kontaktů apod. Dříve se ukazoval u každé složky počet nepřečtených mailů a ve složce doručená pošta počet mailů který je v této složce. Od určité doby je ale u doručené pošty součet všech nepřečtených mailů ze včech podložek. To je velmi nepříjemné protože nevím, zda mám v doručené poště nějaký nový mail a musím tam neustále koukat. Nevíte někdo jak to přepnout aby se to nesčítalo ?

Díky,

	Martin.