Thunderbird

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 10 13:03:45 CET 2014

Jo a to je presne to, proc jsem byl naprosto spokojeny s Outlook Expressem a
nebyl schopen nejak dlouhodobeji pracovat s jinymi klienty - prave to, ze
vsechnu prichozi postu nasype na jednu hromadu povazuju za velike plus. Z te
hromady si to vytaham pomoci filtru a rozhazim do urcenych slozek, takze ve
vysledku mi v Inboxu zustane jen to, co muze mit nejakou prioritu a je primo
pro mne (ne z zadne konference, eshopu atd.).

Takze jestli jde tohle nastaveni pouzit i v TB (a soucasne kdyby zobrazeni
tech uctu i zmizelo z toho levehio sloupce), pak bych byl i s TB asi docela
spokojeny.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindroush" <kubecj na asw.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 10, 2014 12:43 PM
Subject: Re: Thunderbird

Sice mi to prijde jako zvlaste zvrhle prani ;) (mit maily aspon trochu
pred-rozdelene je lepsi nez je mit na jedny hromade) ale melo by to jit
pres Tools/Account Settings/jmeno uctu/server settings/message
storage/Advanced/Inbox for different account a podobne nekde o kousek
dal totez pro Sent.

Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.