Thunderbird

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Březen 10 12:46:07 CET 2014

http://www.mozilla.org/en-US/thunderbird/features/

Smart Folders

Smart Folders help you manage multiple email accounts by combining special
folders like your Inbox, Sent, or Archive folder. Instead of going to the
Inbox for each of your mail accounts, you can see all of your incoming
email in one Inbox folder.

Znám to proto, že to bylo první, co jsem vypínal :-)

L.