RE: OT: automatická závlava

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Březen 10 08:32:07 CET 2014

Podle mě 2bary nelze použít. Leda tak pomocné čerpadlo na zvýšení tlaku.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stanislav
Šmejkal
Sent: Monday, March 10, 2014 12:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: automatická závlava

Dne 7.3.2014 7:53, Robert Vida napsal(a):

> Dobrý deň
>
> Je tu veľa ludi z rôzneho oboru a preto sa pokúsim opýtať tu:
> Potrebujem okolo rodinného domu spraviť automatickú závlahu trávnika.
> Projekt závlahy by som si dal vypracovať.  S automatickými závlahami
> nemám žiadne skúsenosti a preto potrebujem poradiť od akého výrobcu
> zobrať komponenty, na čo si dávať pozor a čoho sa vyvarovať.
> Jednoducho povedané potrebujem praktické rady. Nechcem sa pýtať
obchodníka, lebo ten bude chváliť iba svoj tovar.

> Z rady vopred ďakujem
>
> Robo

Dobrý den,

skoro všichni řešíte zalévání pomocí čerpadla a studny. U nás je situace
specifická tím, že máme levnou vodu z vodovodu (5 Kč/m3), takže plánuju
udělat zavlažování z tohoto zdroje. Řešil jste to někdo? Stačí pro
automatickou závlahu tlak 2 bary?

Díky za případné info
Standa