RE: automatická závlava

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Březen 10 08:28:03 CET 2014

Ventilům to vadit nebude. Otevírají okamžitě, zavírají postupně, cca 20s.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Robert Vida
Sent: Sunday, March 09, 2014 8:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: automatická závlava

Tiež som si to myslel, že by čerpadlo malo bežať kontinuálne, alebo použiť
veľku expanzkou aby to nezapínalo veľmi často. Ale budem sa snažiť to
spraviť na kontinuálny beh. Napadla ma ešte taká vec, že by som podla
potreby otváral aj kvapôčkovú vetvu a tým doregulovával tlak v prípade ak by
hlavná vetva mala malý prietok a tlak by sa blížil k  vypínaciemu tlaku.
Neviem ako by znášali časté zapínanie elektoventily.

Voda sa bude používať aj ako úžitková voda v dome.

robo

Dňa 7. marca 2014 18:37, Miroslav Draxal <evik na volny.cz> napísal(-a):

Jo a ještě jedna rada. Koncipovat to tak, aby čerpadlo běželo stále.
Přerušování tomu nedělá moc dobře.