OT: Windows

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Březen 9 19:17:25 CET 2014

On Sun, 9 Mar 2014, Petr Zahradnik wrote:

> Jistě, jistě, Microsoft už umírá snad 15 let. Přesně jak mu celou tu
> dobu předpovídají "fandové", že už příští rok určitě zkrachuje :-)

No ja nemyslim ze MS pristi rok zkrachuje. Nokii to trvalo asi pet let
od doby co zaspala vyvoj nez zdechla (nez se prodala). A MS je vetsi.
Dokud zisky rostou tak je to OK, kdyz zacnou klesat akcionari znervozni
a zacnou najimat krizove managery kteri to dodelaji. Ono uz ta metoda
co zavedl Balmer ze si programatori v tymu vzajemne konkuruji je kouzelna,
jen tak dal ...

> Zrovna tak "fandové" pořád píšou, jak se Windows 8 neprodávají, ale
> prodaly se jich tuny. Tak když se tedy neprodávají a budou se některá

To mi povidejte - ve firmach se nakupuji notebooky s Pro verzi protoze
ta umoznuje downgrade na windows 7 . Kontrolni otazka - proc si ty firmy
vlastne nekoupi notebook rovnou s win7 ?