OT: Windows *

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Neděle Březen 9 18:59:22 CET 2014

Moje dcera pouziva to SONY VAIO s W8,1 a dotykacem asi 2 tydny na vysoke
skole a je nadmiru spokojena.
Ty W8.1 s dotykacem jsou bomba a usnadnuji praci. A navic ma Office 2013,
takze ty jsou na dotykac taky site.

Ja jsem si s tim hral pouze par hodin a musim to pochvalit. Bez dotykove
obrazovky je W8 nevyuzite.

Ale nemohu posoudit jine SW

Ja osobne budu taky menit notebook, kazdopadne pujdu do dotykoveho
tabletoida, ale s alespon I5 procakem. Ale cekam jeste na model s GPS.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of pyjan
Sent: Sunday, March 09, 2014 6:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Windows

když ty W8.1 jsou vysloveně uživatelsky nepřátelský. Možná jsou vhodný
pro negramoty, co neumějí psát a jenom šťouchat prstem či šoupat myší.
Mě trvalo 3 dni, než jsem je zcivilizoval k mé použitelnosti a ještě to
není ono. Ukradli spoustu utilit od výrobců PC (Lenovo) ale ty chodí
naprd. Vykradli asi i další. Tý krádeži říkají INOVACE. a vyšší verze SW.