Re: OT: plnění prošlého hasičáku

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Březen 8 23:44:52 CET 2014

Houževnatost oceli s chladem klesá. Plnil bych jej jen do poloviny a
pro jistotu nechal vytemperovat na straně domu obrácené k protivným
sousedům. Ale na 99 % se při tom nic nestane. Možná i na víc než 99 %,
protože ocelové tlakové lahve jsou prakticky nezničitelné a hasičák má
jako pojistku střižnou membránu kalibrovanou na 19 MPa :-)
Aleš Procháska