Heat Pipe znovu

AZE aze na seznam.cz
Sobota Březen 8 12:55:51 CET 2014

Veškere vybavení mám, zatím jsem našel ND, ale jen v USA a ne zrovna levné.
Kde se dá sehnat nová za dvav dny?
aze

----- Original Message -----
From: "Ing. Peter Adamec" <mcu na mcu.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 08, 2014 12:37 PM
Subject: Re: Heat Pipe znovu

Ak sa nemylim
trubicu treba otvorit
vyvakuovat
dat do nej presne mnozstvo vody
hermeticky zavriet a pretavit konce heatpipe

nehovorim ze je to neurobitelne ale ked to spravis rychlejsie ako za dva
dni s tym ze mas kompletne vybavenie doma (vakuove ventily, vyveva,
presne odmeriavanie mnostva vody, znalost toho kolko tam toho vlastne ma
is, nieco ako maly autogen
a robis to prvy krat
tak mi to pride fakt neefektivne pre jeden kus
PA