vyroba ledek

Sobota Březen 8 10:19:50 CET 2014

Našel jsem tohle video http://youtu.be/eGqKcVrGIic
Zaujalo mě, že barevná teplota se tam koriguje ručně přidáváním/ubíráním
luminoforu. Překvapilo mě, že nad těma nezapouzdřenýma ledkama sedí
ženská s dlouhými vlasy. Je mi jasné, že čipy už jsou hotové a nic se
jim nestane, ale napadaný bordel v luminoforu bych v ledce mít nechtěl.
Nerozumím tam dvěma věcem.
U operace 4, při kontaktování čipů zlatým drátkem v tom nástroji hoří
výboj. Proč? To má konec drátku natavit? Přijde mi že na to je ten výboj
od čipu dost daleko.
Operace 10 nevím jestli jsem si to dobže pželožil - plnění ledek vakuem
se silikonem? To má být teda nanášení silikonu ve vakuu?

Anděl