Noritake Itron DC20026H

Sobota Březen 8 09:12:08 CET 2014

Dobré dopoledne přeji,

	našla jsem na webu i desku, ze které můj VFD je, ale stejně ještě
nevím, jaké jsou jeho hodnoty. Nepoznává někdo tuto desku:
http://www.regler.com.br/paginas/detalhes.asp?cod=23927 ?

	Žhavící napětí jsem našla pokusy a je to klasických 4,5 V jako mají
jiné VFD od Noritake, ale to anodové napětí najít nemohu. Nové VFD mají
jako provozní napětí uváděné 32 V, tento kousek při tomto napětí svítí
ve statickém provozu dobře, ale v dynamickém je sotva vidět. A to mám
multiplex zpomalený tak, že je vidět, jak se přepíná (úmyslně).

	Saša Svobodová