RE: automatická závlava

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Březen 7 18:46:10 CET 2014

Mám tam 100l expanzku, víceméně je to jenom pro chytání rázů v okruhu.
Tlakový spínač taktéž spíš jako dekorace. Elektronika si čerpadlo zapíná
sama. Ten tlakový spínač tam je pro to, že pokud se zanesou sítka v
postřikovačích, tak tlak může vylést nahoru, u mě až k 6tm, takže vypne a
elektronika začne hlásit, že je asi něco špatně. Samozřejmě po klesnutí
tlaku na 4at. opět zapne.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav
Draxal
Sent: Friday, March 07, 2014 6:36 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: automatická závlava

Je to kopaná studna napájená z trativodu, kde vytéká spodní voda. Je to
takové malé vodohospodářské dílo. Jsem na kopci, kde moc vody není ani v
podzemí. čerpadlo běží kontinuálně. V zásobě cca 150m3 vody. Na jedné větvi
mám vždy 5x http://maloobchod.irimon.cz/katalog/5/112/946/4076 vždy s
největší tryska, krom 1 od elektroventilu, tam je druhá největší. Těch větví
je 6. Kolem baráku jsou dvě větve s
http://maloobchod.irimon.cz/katalog/66/442/1563/1 a k tomu trysky z řady MP
Rotator.

Na začátku větve je  elektroventil
http://maloobchod.irimon.cz/katalog/2/90/184/173

Jako filtr mám http://maloobchod.irimon.cz/katalog/68/510/3000/6624, je
nutností, pří velkých průtocích se občas nějakej ten kamínek nasaje a potom
se to buď chytne na ventilu, po té nezavírá, nebo se to komuluje v
postřikovačích, zanesou sítka v nich a pak se to musí čistit.

Čerpadlo mam VILO,  typ teď z hlavy nedám, ale při 5at má nějakých 15m3/h.
Mel jsem tam nějaké 10m3/h, ale to byla fakt bída.

Ovládá to pic 18f2620 s 2 řádkovým displejem. Letos to pověsím na domácí
automatizaci, dohled přes PC a měření vlhkosti půdy. Pokud to stihnu.
Myslím, že to naprosto snese srovnání s profi programátorem. Možná ještě
víc, protože si do toho "nacéčkuji" na co si vzpomenu.

Jo, a jedna podstatná věc. Manželka je blázen do kytek a zahrady. Tak pro
to.

Míra