Kabely - nuz na izolaci

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Březen 7 06:38:10 CET 2014

Mohu vědět který byl ten špatný? Tyhle nože mají většinou stejnou konstrukci a pro občasnou práci je to jedno. Osobně mám rád fajnovej vercajk. (třeba knipex)
Pro běžnou občasnou práci nepoznáte rozdíl, který máte v ruce. (myslím třeba knipex či jokari) Rozdíl je tak při padesáti kabelech za směnu. A každej jinej ;-)
Zmiňovanej Jokari není špatná volba.
Pavel Glajc