MIcrochip TCP/IP Stack

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 6 16:41:09 CET 2014

>Obavam sa, ze sa
>Microchip opici po inych vyrobcoch, ktori poskytuju dokonale
>neprehladnu siet pochybnych kniznic, naskladanych cez milion vrstiev
>abstrakcie, ktore sa casom alebo od vyrobku k vyrobku menia.

Zhodou okolnosti dnes som objavil, ze ST zverejnilo stovku prikladov, ktore
NEpouzivaju tu ich dementnu "kniznicu", za co ich musim pochvalit (a ak je
tu autor, tak tymto aj jeho chvalim).

https://my.st.com/st-extranet-web-active/active/en/news/n3525
http://www.st.com/web/en/catalog/tools/FM147/CL1794/SC961/SS1743/PF260157

Bohuzial len pre 'F0. Snad sa casom pochlapia a vygeneruju aj pre zvysne
rodiny.

(A ak tu autor je, tak pri tejto prilezitosti by som poprosil o doplnenie
zakladneho header suboru s definiciami pre funkcne registre o konstanty
pre ne-jedno-bitove polia).

wek