Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Březen 6 10:56:41 CET 2014

k bodu 3) -
S oblibou rikam, ze vse jiz tady bylo.
Mame nejaky hotovy navrh (skicu, podklady) ulozene v pc a z toho se
snazime vychazet.
At je duvod jakykoliv.
A potom samozrejme je vse levnejsi a rychlejsi.
V tomto pripade se muzeme ptat jde o novy navrh-vyvoj nebo o upravu?

bod 4)
- cenu jsem vztahoval k vyvoji DPS a ktomu, ze preci vyvoj neprobiha v cine.

Jinak rad bych pozadal o nazor členy, kterí odebírají z Číny.
Aby diskuze ziskala realne poznatky
S pozdravem
F.K.