Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Březen 6 09:03:20 CET 2014

No, jak tak pozoruji kluky (ech pány, aby se neurazily :-) vedle, tak návrh plošných spojů je poctivá ruční práce s velkou
přidanou hodnotou.

Je k tomu třeba dost znalostí a v některých případech i znalost technologie kterou se to bude vyrábět (to znamená vědět
kde se to bude vyrábět).

Takže, že to vyjde levněji dost chápu; přece jen pracovní síla je tam o dost levnější. Jen je třeba zvážit, jestli se to
vyplatí, což velmi záleží na složitosti a obtížnosti DPS.

ced