Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Březen 6 08:54:54 CET 2014

Dovolim si reagovat, ač se vyrobou plošných spojů nezabývám.
V době výkoných počítačů a klikacích programů vůbec nechápu, proč vývoj
a výroba desky plošných spojů,
včetně poštovného výde z Číny levněji než z domova ( ČR + SR).
Když vlastně návrh je již z pola hotov - rozhodující je idea.
V navrhu nemusí výrobce zohledňovat marketing a další náklady - jako
kdyby šlo o seriovou výrobu.
Pokud české fa nejsou ochotny reagovat na změny poptávky, bohužel je
čeká zánik.
A budou bez jidla :-)
S pozdravem
F.K.