Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Březen 6 00:28:49 CET 2014

Dne 5. března 2014 14:45 JP <dodo.hw na jnc.cz> napsal(a):
> A cesky inzenyri nebudou mit co zrat... :-)
Jenze cinani jsou vetsinou levnejsi :-)

Muzete mi tedy nekdo za rozumnou cenu navrhnout plosny spoj?
Mam to na svoji domaci potrebu, takze to nemusi byt moc profi.

Potrebuji "zakladni desku" na cinske moduly z eBay.
Protoze za kompletni Arduino modul dam na eBay 57Kc a za samotny
ATmega328 70Kc...

https://www.dropbox.com/s/tv4kb685ya9g6b3/DSCF6510.JPG
https://www.dropbox.com/s/5v1ebx61i87j7mh/SCHEMA_2.jpg
Castecne si upravim program, takze A,B,C,D,E mohou byt pripojene
na 2,3,4,5,6,7,8,9,10.

Jedna se o Arduino Pro Mini http://arduino.cc/en/Main/ArduinoBoardProMini

Rad bych to co nejmensi a pokud mozny jednostranny, planuju
vyrobu na laserove tiskarne :-)

Moje predbezna predstava umisteni byla priblizne:
https://www.dropbox.com/s/almxwleysrxts3r/DSCF6509.JPG
Arduino a nad nim ethernet shield, vedle zdroj.

Propojeni pomoci pinovych list a zasuvek:
http://www.tme.eu/cz/details/zl262-10dg/konektory-hrebinky/ninigi/#
http://www.tme.eu/cz/details/zl201-03g/konektory-hrebinky/connfly/ds1021-1_3sf1-1/#

Krome modulu potrebuju RJ-12 konektor
http://www.tme.eu/cz/details/mx-95001-2661/konektory-rj/molex/0955012661/#
(nezalezi na poradi zapojeni),
napajeci konektor asi
http://www.tme.eu/cz/details/pc-gk2.1/konektory-dc/ nebo podobny,
ale musi mit stejny prumery 5,5/2,1mm.

Protoze http://www.tme.eu/cz/details/11aa02e48t-i_tt/pameti-eeprom-seriove/microchip-technology/
je SMD, tak mozna ty dva odpory taky v SMD, to je mi jedno. Ale
kdyztak nejaky pouzitelne velky.

Rad bych konektory na 1, max 2 stranach. Ne na vsech, jako ma Raspberry Pi.

Uz mam prekreslene schema v Eaglu vcetne spravnych pouzder na
jednotlive soucastky,
ale porad se mi na desce neco krizi. V Eaglu moc neumim.

Budu potrebovat navrhnout jeste nekolik podobnych plosnych spoju.

Diky za pripadne nabidky.

--
S pozdravem,
Bc. Martin Vancl