Re: OT: Česká pošta a sledování zásilek

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Březen 5 20:49:54 CET 2014

Je pravda, že to asi den nefungovalo, ale teď to už přesměrovává i ze
starých adres :-)
 Zkuste třeba toto - mě to korektně přesměruje na tu jejich novou strukturu:

http://www.cpost.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?locale=CZ&send.x=78&send.y=3&send=submit&go=ok&barcode=DR6548634751M

BTW: včera jsem si stěžoval panu Víčkovi, tak třeba zatahal za správné nitě
:-)

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

www.puhy.cz
puhy na puhy.cz

Navštivte nás na Facebooku:
http://www.facebook.com/puhy.cz

Následujte nás na Twitteru:
https://twitter.com/puhycz

Náš kanál na YouTube:
http://www.youtube.com/user/puhyeu

Připojení k internetu a VoIP telefonování
http://www.puhy.net