Re: OT: Česká pošta a sledování zásilek

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Březen 5 19:47:13 CET 2014

V tom prekopani bez presmerovani nejsou jedini, to bohuzel delaji i firmy s
rozpoctem radove vetsim.

Ad dorucovani zasilek - posledni balik do ruky zvladnuli behem prepravy
trikrat ztratit a jednou zapomenout. A taky oznamit jeho ulozeni na poste o
den drive nez ji zkouseli dorucit :-).

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 5. 3. 2014 19:29:41
Předmět: Re: OT: Česká pošta a sledování zásilek

"Původní zpráva ze dne 5.3.2014 od Alexandra Svobodová:

> Proč poslední dobou tolik firem mění svoje dobře fungující a
> jednoduché stránky na různá nepoužitelná, ale barevná a blikající,
> monstra plná různě vyskakujících menu a jiných ptákovin???

Mimochodem, sranda je, že se nenamáhali zařídit, aby jim fungovaly
dřívější odkazy, takže všechno vyhledané v google je nefunkční.

A zásilky taky nedoručují, ta zásilka, na kterou jsem poslal tracking,
byl balík do ruky, který nedoručili druhý den, ale až třetí den.
Lemplové.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem