Re: Česká pošta a sledování zásilek

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Středa Březen 5 19:19:16 CET 2014

za lomitko zadejte sledovaci cislo
http://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/

me to chodi...

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 05, 2014 6:51 PM
Subject: OT: Česká pošta a sledování zásilek

Dobrý den,

     na stránkách České pošty bývala možnost sledovat zásilku a
fungovalo to úplně dokonale a šlo na tuto službu dávat odkazy, což bylo
úplně super. Před pár dny někdo "vylepšil" stránky tak, že už to nejde
:-( Místo stránek Pošty je teďka sledování na speciální stránce, jenž je
ale příšerná, a navíc nejde dát odkaz někomu jinému, informace o podacím
čísle se už nepředává přes adresu, ale jinak.

     Neví někdo, jestli jde webu www.postaonline.cz předat podací číslo
jinak? Já to na té zmatené stránce nikde nenacházím :-(

     Proč poslední dobou tolik firem mění svoje dobře fungující a
jednoduché stránky na různá nepoužitelná, ale barevná a blikající,
monstra plná různě vyskakujících menu a jiných ptákovin???

     Saša Svobodová

PS: Nechci se hádat o poště, zajímá mne skutečně to, jestli jde tomu
webu předat podací číslo přes odkaz.