Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 5 15:23:07 CET 2014

 5.3.2014, 15:14:47

Ale kdepak. Cesti inzenyri se stanou zamestnanci neziskovek a vladnich
organizaci, a budou kontrolovat, zda nejaky zlotrily podnikatel, krom
pojidani malych deti, tez neporusuje nejaka ta narizeni Nejvyssiho
Politbyra pro Verejne Blaho o Povinnem Stesti, jako napr.
toto:
http://diit.cz/clanek/vsechny-pocitacove-zdroje-v-eu-od-cervence-s-min-82-ucinnosti

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz