Raspberry Pi - Licence

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Březen 5 08:50:44 CET 2014

> Děkuji za reakce ale stále se v tom nějak ztrácím :-(
>
> Tak nemusí to být zrovna přesně MySQL, MariaDB případně PostgreeSQL případně
> cokoliv podobného vyhoví taky, nebude nějak extrémně vytěžované.
>
> Modifikovat zdrojáky nebudu, jen použiju hotové balíky, které jsou v
> repozitářích debianu/raspbianu.
> V php napíšu skripty které budou používat databázi a můj software, nic víc
> nic míň.
>
> Libor.

Pokud je vase pridana hodnota pouze v PHP skriptech, tak bych z toho
nedelal vedu. GPL software je sireny nemodifikovany, tak nekde zverejnete
informaci, odkud balicky pochazi a odkud si lide mohou stahnout zdrojaky.

Jina situace by byla, pokud byste neco doprogramoval do Apache, pak byste
sirenim odvozeneho dila porusil prava puvodnich autoru.

L.