Raspberry Pi - Licence

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Březen 5 00:02:56 CET 2014

Programy si můžete volat jak chcete.

A apache, PHP to ostatní jsou programy, které, pokud to bude dávat jako extension (vlastní program, knihovnu) pro
distribuci, vše náležité už mají tak se s s tím nemusíte trápit.

Tedy nevím jak s MySql. Ale je v Debianu v main repozitáři tak asi ano, nechce se mi to studovat.

A dnes je hodně knihoven pod LGPL; to znamená nemusí dodat nic, pokud nebude využívat modifikovat knihovnu.