ethernet a ruseni tv

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 4 16:50:00 CET 2014

Bola rec o prijme televizie, nie o prijme signalu na machrovanie na nejakom drahom osciloskope.

Inak moj sedliacky rozum hovori, ze najjednoduchsie je ten eth odpojit, ak dropouty/kockovanie prestane, tak rusenie pochadza odtial; potom pripojit ale vhodne modulovat traffic, ak rusenie sleduje traffic, tak je to svietenim TP kabla, inak je to nejaka blbost typu vadny/presakujuci zdroj, vyrovnavacie zemne prudy apod.

Ale ja tym decibelom nerozumiem, takze to berte len ako take mudrovanie...

wek