ethernet a ruseni tv

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Březen 4 09:09:22 CET 2014

Ferity mohou pomoci. Nacvakněte je na oba konce kabelů. Jak Ethernetového tak koaxiálu. U toho Ethernetu se tam vejde 1 závit, tak ho tam udělejte. Koax se nedá tak ohnout i kdyby se vešel takže jen protáhnout.

Ještě bych zkontroloval switch do kterého ten ethernet kabel jde. Často jsme měli problémy s rušícími switchi a rušení se rozvádělo těmi kabely. Stačilo vyměnit switch a byl pokoj. Někdy to dělaly vadné kondenzátory ve zdroji toho swithe. Zkuste je zkontrolovat.

	Martin.