ethernet a ruseni tv

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Březen 4 08:38:58 CET 2014

Zdravím,
  naprosto potvrzuji. Měl jsem do svého "radioamatérského rohu" přiveden
eth a měl jsem tam VoIP telefon. Naprosto nepoužitelné (i s vypnutým
telefonem, sice taky rušil, ale to zvedlo rušení z kabelu "jen" o nějaké
3 dB). Takže tam skončila analogová linka s analogovým telefonem s rotační
číselnicí a je klid :-).
  Zdraví Pavel