Re: ethernet a ruseni tv

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Úterý Březen 4 08:38:40 CET 2014

Dobrý den,

slušný koaxiál má obvykle útlum stínění tak 60dB a více, takže by ani v souběhu vedený twistpair neměl dělat problémy. Jestli je to ale nějaká Hama, kde bývá kolikrát jen atrapa stínění, nebo hůře udělané konektory a ten kabel "svítí", tak určitě ano. Pokud nemůžete změnit trasu, tak tam dejte dejme tomu dvojitě stíněný koax s pokud možno nalisovanými konektory a ne ty šroubkové katastrofy, co prodávají v elektru.

Zeman